Isnin, 26 April 2010

MINUMAN

KopiMin KMC-1(RM 16.00)

Satu-satunya kopi yang membekalkan berkhasiat 'trace mineral' yang membantu untuk mengurangkan kesan caffein.
Lebih lazat, enak dan berkhasiat. Sekarang anda boleh menikmati kopi setiap hari. KopiMin diformulasikan secara khusus dengan berkhasiat 'Trace Mineral', sehingga menghasilkan teh yang lebih berkhasiat dan lembut. Ekstrak mineral meningkatkan prestasi mental dan fizikal. KopiMin '4 in 1 'menggabungkan formula sukrosa, creamer non-susu (non-lemak). Perpaduan unik ini teh memberikan kopi tubruk segar, untuk minuman, menyenangkan menyegarkan. Kabar baik bagi mereka yang mengalami sakit kepala selepas secangkir kopi, di mana berkhasiat 'trace mineral' dalam KopiMin mengurangkan kesan kafein. KopiMin pasti lebih semangat! Lebih lazat, enak dan berkhasiat.


KopiMin Tongkat Ali-KMC 2 (RM 17,20)

Meningkatkan kewaspadaan dan tenaga
Sebuah bonus untuk semua pecinta teh - KopiMin dengan Tongkat Ali (Eurycoma longifolia) memberikan rasa lebih kaya. Tidak hanya itu meningkatkan tenaga anda sepanjang hari tetapi juga baik untuk kesihatan anda, secara mental atau fizikal. Tongkat Ali atau yang biasa dikenali sebagai pasak bumi, memiliki reputasi kuno sebagai afrodisiak di Malaysia dan Indonesia. Namanya bermaksud "kayu Ali" dalam rujukan kesan pada seksualitas laki-laki.
Menurut kajian yang dilakukan oleh Forest Research Institute Malaysia (FRIM), menunjukkan bahawa Tongkat Ali (pasak bumi) mengandungi beberapa phytochemical (kimia tumbuhan) yang menyokong tahap testosterene sihat (hormon seks) yang diperlukan untuk fungsi seksual laki-laki.
Ini juga menyokong organ seksual yang sihat dan kewaspadaan mental. Baik untuk semua orang! Mulailah hari dengan secangkir KopiMin Tongkat Ali ditambah

CocoMin CMC-1(RM 19,00)

Sebuah minuman coklat berkhasiat dengan kebaikan ekstrak mineral
- Minuman sehat bagi keluarga, terutama anak-anak.
- Setiap persediaan pak berkhasiat '44 jenis Trace Mineral Complex 'untuk kesihatan kesejahteraan dan mendorong prestasi mental dan fizikal.
- Ideal untuk memuat saat sarapan atau sebagai makanan ringan. Baik bagi mereka dengan gaya hidup sibuk.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan